Contact

במה נוכל לעזור לך?

להתחברות בנייד - יש להתקין את אפליקציית  ZOOM ומשם להתחבר דרך הלינק שנשלח לנייד או למייל. אם עדיין לא מצליחים, ניתן להקליד את ה-ID של המפגש באפליקציה. מספר ה-ID נשלח במייל מאת "מדיקל מדיה דיגיטל" ביום האירוע.

*לא ניתן להתחבר דרך טלפון כשר.

*אנא ודאו שיש קליטת אינטרנט במקום. 

להתחברות במחשב – יש להתחבר דרך הלינק שנשלח במייל בו ציינתם בטופס ההרשמה ולוודא שיש קליטת אינטרנט טובה במקום. 

* במקרה שלא מצליחים להתחבר דרך הנייד, יש לנסות להתחבר דרך המחשב או הטאבלט.

*לא ניתן להתחבר דרך מחשבים של בית חולים או קופות חולים עם אבטחה. 

יש לבדוק שקיבלתם הודעת סמס או מייל שמולאו בטופס הרישום.

אם אינכם רואים את הלינק לצפייה, יש לחפש מייל מאת medical media digital או "מדיקל מדיה דיגיטל". במקרה שלא נמצא בדואר נכנס, יש לבדוק בתיקיית ספאם / קידומי מכירות (GMAIL) או בדואר זבל. 

המייל עם הלינק פעמיים: יום לפני האירוע וכשעה לפני האירוע. הלינק אף נשלח במסרון ביום האירוע. 

אם אינך מצליח לפתוח את ההזמנה, באפשרותך להעביר אותה לאימייל פרטי או לנייד ומשם להירשם.

*בשלב זה אין אפשרות להירשם דרך INTERNET EXPLORER.

אנא ודאו שיש קליטת אינטרנט טובה במקום. 

לא ניתן להתחבר דרך מחשבים של בית חולים או קופות חולים עם אבטחה. 

אם פעלתם על פי ההנחיות ועדיין לא קיבלתם את הלינק במייל ובסמס, ככל הנראה אתם חסומים לשירותי קבלת מסרונים / מיילים. 

**לשחזור מייל ו/או סמס אנא פנו בכתב במייל info@medmedia.co.il

לשאלות נוספות באפשרותכם לפנות לתמיכה הטכנית 052-3183633 או צרו איתנו קשר